. den stora frågan !

Många frågar mig vilka hårfärger och frisyrer ja haft..
Svaret är:
-Jag har ingen koll..

Jag har färgat håret sen jag va sex år (hur kunde mor gå med på de) Om hon nu gjorde de:)
Så är de när man har äldre systrar, då fick man de som blev över när dom färgade håret :)

Jag har aldrig varit särskillt "rädd" om mitt hår utan bara tänkt: -Äh de växer ut!!
Så jäkligt många i min omgivning har klippt mig kan ja säga :)

Kanske därför Cornelia nu mer är frisör? ;)

Så här får ni ett litet smakprov hur jag under de senaste åren sätt ut i håret me avfärgning och lite av varje :)
Till 4 års ålder hade jag ultrablont hår me lockar.. :)

Vilken färgton tycker ni jag passar bäst i? Och kanske frisyr oxå? :) 
(Behöver inte va någon av dom som syns på bild, men ja är tacksam för svar)



Ps. Jag fick ont i fötterna på jobbet idag...... Ds.




Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

När din senaste frisyr var sådär nygjord så var ju du bara FÖR JÄVLA SNYGG (i vanliga fall är du bara "JÄVLA SNYGG") ;)

Jag tycker du passar bäst i slingat, som andra bilden längst ned, den jag tog på dig ;)

Och som tredje åsikt; Du är finast i brunare nyasner. ;)

2009-11-19 @ 11:40:36
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0