Kära tomten .


HP1101199EO

Special Editon

 

10,1" mini-PC i läcker vit design, med WiFi, Bluetooth, webbkamera med mikrofon och 92% fullskaligt tangentbord.

Denna specialdesignade mini-PC är liten, lätt, snygg och utmärkt för kommunikation. Väger endast 1,17 kg och går lätt ner i mindre typer av väskor. Trots sin ultraslimmade design har den ett 92% fullskaligt tangentbord.
Anslut till Internet, trådlöst eller med kabel - enkelt och smidigt, vare sig du är hemma eller i farten. Med den inbyggda webbkameran och mikrofonen ansluter du utan problem till videosamtal med dina vänner.
Bluetooth - Perfekt för överföring av bilder eller andra digitala filer från din mobiltelefon, eller andra Blåtands-kompatibla enheter.
Windows 7 Starter - Denna mini-PC är dessutom utrustad med en netbook-version av det nya operativsystemet Windows 7. Härligt enkelt att använda.   4190 :-




AS751H160R

Acer Aspire 751h-52Br





11,6" mini-PC med 1 GB RAM, 160 GB hårddisk, Bluetooth och lång batteritid.

Intel Atom-processorn är speciellt utvecklad för mini-PC och bidrar till låg värme och hög batterikapacitet.

Med Bluetooth slipper du trassel med kablar. Anslut din mobiltelefon och överför filer trådlöst till mini-PC:n.
Lagra bilder, e-books och andra filer på den 160 GB stora hårddisken och arbeta smidigt i program som Word och PowerPoint. Lyssna på musik via de inbyggda högtalarna, anslut externa enheter genom de 3 USB 2.0-portarna och njut av hur enkelt det är att ansluta till Internet.
Aspire är självklart lätt att ta med sig och är en fröjd för ögat med sin röda design.     3990 :-




HP1101190EO

HP 110-1190eo


10,1" mini-PC i superskön rosa design, med WiFi, Bluetooth och webbkamera med mikrofon. Liten, lätt, snygg och utmärkt för kommunikation. Väger endast 1,17 kg och går lätt ner i mindre typer av väskor.
Anslut till Internet, trådlöst eller med kabel - enkelt och smidigt, vare sig du är hemma eller i farten. Med den inbyggda webbkameran och mikrofonen ansluter du utan problem till videosamtal med dina vänner.
Bluetooth - Perfekt för överföring av bilder eller andra digitala filer från din mobiltelefon, eller andra Blåtands-kompatibla enheter.
Windows 7 Starter - Denna mini-PC är dessutom utrustad med en netbook-version av det nya operativsystemet Windows 7. Härligt enkelt att använda.   3990 :-




Snälla rara tomten, jag har varit snäll och borstat mina tänder varje dag och ätit upp all mat på tallriken. Jag önskar mig en fin liten dator eftersom min nuvarande är sopslut. Den rosa skulle passa min mobil så bra.. Ett bidrag kan jag väl få iaf. Go Jul Tomten!!

Tomte 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag har den i mitten, den röda ;-) På netonnet, kostar den bara 2500 nok. Billigt och bra! ;)

2009-11-12 @ 19:13:48
URL: http://nadjaruthstrom.blogspot.com
Postat av: Nadja

Det är verkligen jätte svårt att spara pengar, men precis som med att annat går det om man verkligen vill. Min kompis som jag åkte hit med är ekonomisk av naturen, så efter 6 månader hade hon sparat 70000 nok, förstår verkligen inte hur hon lyckades. Men hon tog alltid med sig matlåda, köpte aldrig kläder osv. Jag vill ju samtidigt leva.

Har en ganska dyr lägenhet, så nästan 1/3 av min lön går till att betala hyran.



Jag köpte min dator på komplett.no i maj, kostade drygt 4000 då. Den är liten och komfortabel. Jag tycker den är bra. Kanske inte den bästa om man ska ladda ner saker, men helt klart godkänd.

Jag rekommenderar den verkligen. Den är inte så värst dyr liksom.



Hur har ni det i Stavanger? Ska du jobba för f2f?

2009-11-13 @ 10:11:43
URL: http://nadjaruthstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0