bergsbestigning o ölmessa .

Igår åkte vi till Preikestolen.. Det tog två timmar att komma upp till den berömda klippan. Som är Norges största turistatraktion! Sen tog de typ två timmar ner oxå.

Jag vill lova att jag höll på att dö. De kan ha varit de jobbigaste jag gjort i min livs historia. Fysiskt alltså!

Idag är man död i kroppen.


Nu ska vi ner till Tom på Cardinal och kolla va han tyckte om vår insatts på ölmessan.
Vi hade kul i lördags, serverade några hundra sorter öl och drack en massa öl..
Jag börjar lära mig dricka de nu :)

Här har ni lite bilder :)

Svindel !?!?!

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Åh, fy fan vad häftigt! Hade trotsat alla fysiska lagar och hängt på upp, verkar asgrymt! ;D

2009-10-27 @ 18:00:10
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0