Lägenhet .

Idag har jag och Linn vart så flitiga.

Vi satt oss och såg på Så som i himmelen.. Huu va vi bööla..
Jag blir så jävla sur på slutet av filmen varje gång. Ja tror han dör och de vill ja inte!!

Deras kärleksaga gör mig knäsvag.. Ja blir så rörd.. Känner igen mig lite.. Och då saknar ja denna karl ännu mer.. Konstigt nog.. För de är precis så.. Jävligt veligt och konstigt...


Sen har vi käkar kyckling o ris..

Sen åkte vi buss o kolla på en asa fin lägenhet. Den är på 58kvm och kosta 10.000 + el..

Precis när vi går därifrån ringer Åsa och säger att hennes kompis mamma har en lägenhet vi kan kolla på.
Sagt och gjort, vi kommer dit och den är inte världs mordern men så stooor. 100kvm.. Och så va den en cool bar i den och en öppen spis och darttavla :) Så där kan vi roa oss.. Den kosta bara 6000 kr månaden me el.. Så den har jag o Linn tjingat nu :) :) :)

Så ni får komma till vår bar och hälsa på snart kära vänner..
Vi ska bara komma på ett bra namn till baren !?!?


Nu ska vi fira me popcorn o DH på nätet :)


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tusen tack för tipset gumman :) riktigt bra!

2009-10-27 @ 20:40:37
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Zarah-Lou

Norwegian banana bar eller något annat käckt xD

2009-10-28 @ 17:51:39
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0