. fotboll

Igår var jag och syster, Alex och Jenny på Slite marknad. Käka massa massa massa ontyttigt men gott..

Sen åkte vi till stan och inväntade Cornelia, sen begav vi oss till Dalhem och mötte upp Sofie och Li, och kolla när Dalhem vann :)

Sen till staden igen och skrattade ihjäl oss i maxdriven. Sen hem och sjunga singstar och dricka lite kaffebailys, mumms..

Sen drog jag, Sofie och Li ner på munken. Trevlig kväll och dag..

Idag har jag och Alex varit med Zarah, Andy och Adis på Toy Story 3.
Idag tog Henke av stödhjulen på Alex cykel, och han och jag CYKLADE helt själva till bion, tror ni killen va stolt eller :D Och moster me såklart.


Nu ska jag dricka te och se film med min familj. För jag ska inte vara sjuk när jag vaknar i morrn, för då ska de barnvaktas och sen spelas fotboll..

                                                             ♥

Du är bara för fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0