kubb .

Idag far vi till Rone. I år heter vi Gotlands KK. (KubbKlubb)
Ska bli mysigt att få vara med Linn hela dagen.
Sen får man ju vara med de andra brudarna i helgen och de ska bli så kul :)
+ SiGa och bihang


Får se hur jag och Linn lyckas med förtältet idag. Mohhaha..


Sitter och lyssnar på The Funeral, och den ger mig två konstiga känslor..
En känsa som gör så ont i hela kroppen. Och jag knäpper mina händer och ber till gudarna :´(

Den andra känslan är så blandat att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ibland en klump i magen.Ibland fjärillar.


Inatt sov ja som en kratta.. Vakna halv 5 i morse och kunde bara inte somna om.. Drömmer så mkt konstigt nu för tiden..

Ja har lust att gräva ner min hjärna i skogen..
Faan..



Du gör mig crazy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0