. suck

Nu är man ledig flera flera dagar, och självklart känner man sig hängig.. Kan va allt regn jag utstått dom senaste dagarna.. 


Igår jobba jag till två, hämta Alex på förskolan sen hem o laga mat. Sen gick jag till Gutavallen och mötte upp Johanna och sen kom Matilda oxå, så såg vi DM matcherna.. I början störtade regnet ner, men sen blev de uppehåll.. Trevlig men kall kväll :)

Idag gick jag upp kvart i åtta och gick runt muren och mötte Madde så vi gick mot skarphäll o sen hem till henne och käka frukost. Sen gick jag hem och duscha, sen tog jag bilen tillbaks och hämta Madde och Randy och vi åkte ut till Sandra i Vall :) Trevlig dag.

Nu sitter jag och inte vet om ja ska gå ut på krogen och möta upp Jenny, eller bara sitta hemma o slappa, antingen här hemma eller hos Cornelia.. Tuffa beslut man har ibland..


Go Kväll...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0