åke kråke .

Seriöst.. Jag ska inte bry mig de är ditt val.. MEEN.. VAFAN??!?!?!?! Nu någon dag började jag ana vad som var på gång.. Och så fan rätt jag hade igen!!!!!

Folk får tro vafan dom vill, att jag skulle vara intresserad eller vad fan som.. Men de är ju bara jag själv som vet sanningen, och den klarar jag mig långt på!!

Jag bryr mig för att jag bryr mig om personen, INTE för att jag är kär OKEJ!!



Men HUR i HELVETE lyckas du?? IGEN?? O M G . . . . 
OPEN your EYES!!!
Helt jävla blind, eller vad fan är de som har hänt med dig???

Naj sorry, jag tar bort dig på fejjan.. Vill inte ha den personen snokandes i MITT liv. Finns en anledningar till varför jag ignorerat den människan som vän på FB en miljon gånger, då vill jag inte att den kommer åt mig via dig heller.. No Way...

Ibland undrar man.. Hur kan man orka ge sig in på samma sak IGEN? Hmm någon VAR väldigt klok och sa till mig att man lär sig av sina misstag! Ljög du bara då eller?? Hur många ska du behöva göra för att lära dig??

Dra innan de är försent.
Hoppas att man slipper de kan man alltid göra. Men känner på mig att jag senare kommer få säg: va va de jag sa!  Tyvärr.

Nej tack och hej, ses på stan Sean Banan..

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vad har hänt sis?

2010-12-12 @ 22:23:38
Postat av: Zarah-Lou

Börjar undra.. man har väl sina aningar..

2010-12-14 @ 16:00:25
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0