är jag sjuk ?

Ja de undrar jag, är jag sjuk om jag bokar en flygstol till 2012?? Alltså de känns mer på riktigt om jag gör de nu.. Liksom som om jag kanske får en början på min dröm (egentligen verklighet) För de blir ju mer verklighet då, och inte bara en nedrans dröm.. Är så trött på att bara gå runt och drömma, sen blir de inget!!!!!

Jag bokar då självklart en avbokningsbar enkelresa,man vet ALDRIG vad som händer.. Då tänker jag mest på ofattbara saker som faktiskt kan hända med familj och vänner, huur sjukt de än låter att jag tänker så, men har fått lärt mig de nu!!!!! Saker man aldrg vill inse kan hända, händer! Tyvärr..

Men de är just nu den enda anledningen att jag inte skulle åka, OM någon av mina kära skulle behöva mig just då, KLART jag inte åker.. Men de hoppas vi ju inte, så är jag helt galen om jag bokar???

Ska ju bara trycka på några knappar, några knappar som kan ändra HELA mitt liv :) Coolt...


- Hakunamatata -



Bilder googlade



Sen ska jag berätta om en annan dröm jag har, men de blir en annan dag mina damer och herrar :)

Vem är "M" som va så gullig att kommentera mitt förra inlägg? Skicka ett mail, om du fortfarande vill vara anonym för omvärlden men inte mig! :)

Kommentarer
Postat av: Ff

Jag tycker du skal beställa flygbiljetten NU! Då har du nåt att drömma om och ett skäl att spara! Det blir enklare att spara när du har nåt konkret att se fram till! Då blir det liksom mer på riktigt!

Lycka till!

2010-12-09 @ 13:13:39
Postat av: Anonym

inte alls galen, kanske lite ;) Nä men varför vänta så länge?? Varför inte åka 2011 ist? 2012, känns långt bort :/

MMMMM Skinkmacke är mumma de;) En blir aldrig trött på det inte. Igår åt jag och Linnéa lite julmat.. hehe man ska börje i tid jo :)

Kommer du hem till jul?



Puss

2010-12-09 @ 15:24:07
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag älskar kommentarer :)



Tack för goda råd :)

Kramkram

2010-12-09 @ 17:36:22
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: Anna B

Boka før fan. Mina resor har jag bokat 7 månader i førvæg så varfør inte 15? ;)

2010-12-12 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0