bloggtorka?

Eftersom jag är genomförkyld så rör jag knappt ett finger om dagarna (om de går att göra mindre än vad jag brukar!?!?)

Blev iaf sjuk för några dagar sedan, i söndags för att vara exakt. Och har legat hemma två dagar och går nu in på min tredje. Skulle jobba ikväll, men Stine jobbar för mig, för jag mår ännu pyton, bättre men ändå pyton! Hon är så snäll!


Ania vågar sig tydligen hit för att planera julbordet. (Linn Ania och jag sitter i Julbordskomiteén) Haha GANSKA komiskt.. Två SVENSKAR och en POLSK som planerar NORSKT julbord :D

Skulle egentligen mötas på Cardinal, men jag kan inte ta mig dit..
Kan kan jag väl, men hur ser de ut när jag tagit ledigt, ska jag sitta och nysa över alla? Naj.


Kanske ska ta mig till affärn och köpa lite brownis.. Borde dammsuga oxå, stackars Ania kommer svimma av allt damm.. Jag och Linn hade inte planerat besök och skulle ju städa i morgon!


Intressant va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0