. dröm

Ja då ska jag berätta om min andra dröm som jag har här i livet..
Min första är ju att resa, som ni säker förstått :O)

Min andra är att få ett dagtidsjobb så man kan få vara ledig på helger och kvällar. Och då menar jag när jag en dag ska hem igen. För jag vill ju börja spela fotboll igen, "riktig" fortboll och inte bara korpen.. Och sen gärna innebandy :)

De hade tagit sin tid att få denna otränade kropp till att vilja springa, men de är just den enda anledningen. För jag tycker lagsport är så mycket roligare än att träna själv!!


Helst av allt vill jag ju vinna ca 5 mille. Då hade mitt liv varit perfekt ;)

Kunna resa världen runt, plugga till mitt drömyrke, och sen bygga ett drömhus nu på stört.. Ja drömma kan man ju alltid!! :)


En dag i taget.. Nej nu ska de sparas :)

Vad hade du gjort för 5 mille??

Kommentarer
Postat av: tess

jag har en jätte fin julklapp som står och väntar på dig!;) hihi

2010-12-14 @ 20:22:17
Postat av: Zarah-Lou

Men hallå! Nu när du skriver det.. JAG VET INTE VAD DITT DRÖMYRKE ÄR??!!?!!! :O

2010-12-15 @ 21:04:24
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0