En natt i bungalown :)

Satt och läste massa inlägg från förr. Höll på att kissa på mig när jag läste detta, och satt här och skrattade för mig själv :) Jag och Linda en natt på Kho Tao:



"Inatt vakande ja o Linda av ett hogt ljud precis vid oss i Bungalown, vi kastade oss nara varandra under tacket o skakade av radsla, sen borjade de kraffsa (typ nogot stort me klor) Som sprang under varan sang..
Vi skratta lite o viskade va faaan ska vi goora, vaaa faaan ar de for nogot..


Vi kot ut ur bungalown o sammlade oss lite. Sen va ja bara tvungen att ga in igen for ja holl pa att kissa pa mig, ja los igenom hela bungalown o sprang pa dass, sen gick ja o la mig efter en stunds lysande till!
Vi tog ner myggnatet o Linda leta ratt pa sina oronproppar..
Jag hor ljudet under mig igen o kastar mig till Linda.. Va fan ar de lixom!! De lat helt sjukt konstigt o hogt. O de lat som de hade klor nar de sprang... Fyy fan.. Tillslut somna ja igen men har inte sovit bra i natt!

De har vart soligt idag o igar, me lite moln, men ja hoppas vi lyckas fa lite farg iaf...
Vart stalle ar helt underbart forutom krypet i varan bungalow.. Ja tror de va en odla av den storre sorten men ja vill inte veta!! Oronproppar inatt!!!!!"


HAHA!! Jag vill tillbaka NU :)

Kommer du ihåg hur mycket vi skrattade åt den här bilden den kvällen?? :)

 

♥Bumbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0