faceplantade .

Hämtade ju bilden/collaget idag, och den blev såå mycket bättre än vad jag hade förväntat!!!
Men de är lite hemlig fram till den 24 december, eller för er jag inte träffar den 24.de så får ni vänta lite ytterligare, sen ska jag visa er :) Prommis..


Åhh hoppas de blir lika bra som jag ser framför mig i mitt huvud och faktiskt i mina drömmar!!


Gick bra på jobbet idag.
När vi skulle stänga kom de en gubbe från andra våningen.. Han gick första trappan ner fint, andra trappan oxå, men tredje som bara är två steg, där gick något snett och han faceplantade raakt ner i stengolvet och slog upp läppen.. Jag sket typ på mig när jag hörde dunsen. Och sprang runt baren för att hjälpa stackrn upp (en stackare på över minst 150 kilo) medans Linn hoppar upp i luften och säger ganska hög:- !VAD!! var det??!?!?!

Oj så han vinglade och oj så han skämdes. Linn och jag gav honom vatten och jag hjälpe honom sedan med att torka bort blod från hakan och sa lite glatt: Så kan du ju inte se ut när du kommer hem. Då kan dom ju tro du varit i slagsmål ;)

Kunda ha gått så här illa, men de verkade vara lugnt




Naj göra ett gott försök att sova?? Somnade efter 07.00 igår, får se om de går bättre idag..

Tänker så mycket på dig Cornelia.. Huu.. Krya på dig, önskar jag kunde ta lite av smärtan iaf!

I Love You Sis! ♥

Julafton för en miljon år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0