julledigt .

Igår jobbade jag sista passet fram tills den 6 januari :)
Stress som tusan.. Överfullt kl 15 på dagen. Heelt sjukt. Mendagen gick fort och jag jobbade över nästan två timmar!


Jag ville så gärna gå på en julfest på Halltoll (Halvtolv) men mådde pyton och inspg att jag inte ville bli mer sjuk..

För i morgonbitti 06.03 rullar tåget mot Oslo (9h) sen vidare Göteborg (4h) sen får vi sova hos Theres och John <3
Sen vidare Falkenberg (1h) sen byte till buss och vidare Ullared (1h) :)

Sen blir de shopping i en och en halv dag, och i Ullared väntar två av mina systrar, och massa vänner :) Yiihaa.

Sen rullar bilen mot Oskarshamn (4h) sen båt till Gotland (3h)

Ja, en resa på ca 22 timmar!! De ni :) Men de är värt de, man får ha trevlig och man får köpa alla julklappar :)



Gick och la mig kl 8 i morse, skulle bara sova en timme hade jag tänkt, så jag sedan kunde somna tidigt ikväll.. La mig på soffan så jag skulle sova så lite som möjligt (ljusare i de rummet) Men vaknade kl 14... vafan.. Jag är så kass..

Men men just nu känner jag mig trött, så efter jag vaskat alla kläder och packat klart ikväll så lär jag somna :)


Gave you all I had and you tossed it in the trash
You tossed it in the trash you did
To give me all your love is all I ever asked
cause what you don't understand
Is I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on the blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya
See I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes I would die for ya baby, but you won't do the same..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0