kött .

Nu ska jag steka lite kött och koka lite potatis. Och lite bea blir de till..

Inte ofta man äter kött, som i KÖTT här i Norge nej.. Ska bli gott med lite filé idag :)


Guuuuud vad jag längtar efter jul!!! Familjen, julmys och julmat :) Love it!




Lyckades ju inte boka den där sista biten med tåg och buss igår, inte heller idag.. MEN Linn fixade de.. Jag min nöt hade skrivit mitt mob nr med landsriktnr före.. Som man inte skulle.. Jaja... Till och va smart väl!:)

Nej duscha, sen börja med maten..

Have a nice första december!

Ska börja slumpa en bild varje dag. MKT roligare att läsa bloggar med bilder.

Detta är inte köttet jag ska äta idag utan mitt ben. Efter Stångaspelen i år!

Mitt lilla blåmärke på låret:) Kul helg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0