lucka 4 .

Idag (imorgon för min del) ska man öppna lucka 4 i kalendern.. Mumms..
Eller chokladen är fasiken inte så god som man inbillar sig..

Igår bäddade jag rent, ÄLSKAR nybäddat, så jag låg i sängen till kl 15 idag.. Men då va jag ute igår..
Mådde bra idag, fööruuutom att min jävla mage krånglar så in i h-vete.. Kom därför inte UR sängen om jag ska vara helt ärlig.. Borde boka en tid hos farbror vit när jag ska hem.. Men FASAR för att få en slang nedtryckt i halsen.. Urk..

Men börjar inse att de faktiskt kan vara värt de, för smärtan är HEMSK!!!



Har varit en förvånansvärt lugn kväll på jobbet ikväll.

Har nu käkat mannagrynsgröt♥ och ska hoppa ner i sängen, mmm.

God natt mitt herrskap!

En bild:

En stock som är sågad på ett speciellt vis och sedan har man satt eld på den.. Alva i sommras, hos Petra och Max.

Minns att min käre Morbror gjorde sånna här när dom "gjorde kål på gamalt vis" i Sojdet för x antal år sedan, då dom hade natt-vakt och jag fick vara med :) Super mysigt!

Kommentarer
Postat av: Linda atterdagaren;)

Chokladen smakar egentligen smör..men här i osloland där man kanske inte köper allt för mycket gott så är det bland det bästa på dagen;P Ha en bra dag Louise:)

2010-12-04 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0