. måsten

Ja de är bra trååååkigt ibland, men ack så duktig man känner sig efteråt :) Inte sant??

Måååste ringa napprapaten on Gotland. Och boka in MINST två tider hos Gert under min vistelse där, och de menas MINST 1000:-.. Hmm menmen billigt för att inte ha så himla ont, och få två ben i samma längd..
Sist jag va hemma klarade han inte av att få ut "knutarna" i min stackars rygg/nacke/rumpa.. Nacken va ett helvete, fyy sjutton vad ont de gjorde när han försökte knaka ut den men inte lyckades.. Fasar, men måste dit igen..



Idag ska jag hämta ett foto hos fotoaffärn. Hoppas de blev skarpt och fint. Har gjort ett collage med text! Sen ska jag plasta in fotot och sen köpa en fin ram på Ullared..
Kommer bli himla fint.. ♥


Tack för alla kommentarer :) Ni är bäst mina kära läsare :)

Ni gör mig stark ;)

Bild inte googlad utan de är min nya toyboy som jag hittat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0