nyår .

Då va de snart 2011 då :)

Middag hos Elin i morgon med massa brudar :) Kan bara sluta bra jo :)

Sen är de bara några dagar tills man ska tillbaka till verkligheten igen. eller va de kallas att sitta i en soffa hela dagarna, laga lite mat och jobba. Sen samma sak igen :)

Kul de låter va??

Har fått bostads erbjudande på Gotland. Och inget som helst utan ett dröm erbjudande.. VAFAN.. Jag som skulle hålla mig borta från öjn och sen komma tillbaka om några år! Skit.. Nu blev allt så svårt... Ska i så fall skaffa mig ett jobb på öjn oxå, de är ju ett större problem..

Men om någon vet något dagis som behöver vikarie typ från april maj någon gång kan ni ju hojta till :D


Nu ska jag hjälpa syrran med maten. Sen ska Lina och Emmy komma hit o Buzza. Kanske Jenny o Madde kommer sen oxå :D

Sugen på att köra lite singstar, men de är nog ingen som uppskattar på Bogegatan :D




Annan dagen va stendöd på Munk, men vi hade sjukt kul iaf :D


Puss på er, snart blir de mer skrivande.. typ den 5:te..

GOTT NYTT ÅR!!!



Grynge för x antal år sedan. <3

Ps. Förretsen ska jag sjunga Singstar, för som smäller ju redan raketer här ute dom dårarna!!


Kommentarer
Postat av: jennie

Nä inte flytta hem ännu,du ska jobba ihop massa pengar i norge så du o linn kan åka världen runt o ha de bra...du kommer aldrig lyckas bli rik om du ska bo på öjn!!

2011-01-02 @ 20:07:59
Postat av: jennie

2011-01-02 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0