Önskelista 2010 .

Jag önskar mig egentligen ingenting. Men om de är så att någon ändå vill.Så är de bidrag jag önskar mig! För jag älskar att handla julklappar och kan INTE låta bli om någon säger, "nejnej jag önskar mig inget!" Men ännu roligare blir de ju om man hittar den där perfekta saken, som man bara vet att vännen kommer bli superglad för!

Man får lixom lite nya idéer när man ser på ett ungefär vad personen behöver, och önskar sig.
Såå mina vänner gör en önskelista på bloggen snarast!! :)

Eftersom Andre´s ring är sjukt snygg och därför sjukt dyr, så önskar jag mig även detta år ett bidrag på Guldsmedjan i Visby. Fattar dock inte vilket århundrande jag kommer kunna köpa denna ring från Nature!

Och får jag inte råd med den inom ca 40 år så finns de andra ringar jag kollat in :) Kan ju inte gå ringlös!







En miami shaker och en muddler(mosa ingredienser pinne) i stål :)

OBH Nordica juicepress och en mixer. Eller annat märke..


Helkropps värmedyna.. MmmMMmmm. Slippa lägga sig i en kall säng, för de är de väärsta jag vet.
Ska faktiskt kolla efter en värmedyna i Ullared, så de är en julklapp till mig själv om jag hittar någon :)

Och här är resten av "julklapparna till mig själv från mig själv"


Antingen Sony Ericsson w995 med bra kamera (8,1)
Eller

Sony Ericsson Xperia X10 mini PRO

Har svårt att bestämma mig. Någon som kan någe om dessa två mobiler och vill ge mig lite för och nackdelar till dessa två skönheter???




Sen ska jag kolla på en vinterjacka till, jo jag vet att jag redan har en, men jag vill ha en i dun och i en mörk färg.



Sis, de gör ju inget om ni visar vår käre mor och far detta, om dom frågar alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0