. pain

Har ont i halsen.. Har kännt de på mig... Så många timmar jag sovit om dagarna. Och så mkt jag fryst och svettats om vart annat.. Så typiskt man ska bli sjuk, lagom när man ska på jul ledighet.. :(


Veronica (från jobbat) satt på jobbet och skrev uppsatts hela kvällen! Hon va så gullig att hon stannade och hjälpte mig att stänga.. Super koselig jenta de där :) De är så kul att lära känna nya människor. De va ju liksom första gången vi hängde bara vi och fick prata av oss med varandra :) Jäkligt go tjej :)


Nu ska jag sussa lite.. Och hoppas jag vaknar pigg som en nötkärna i morgon.. Ska dricka 5 C-vitamin och svälja två fiskleverolja tabletter.. De funkar kanske..


Jag och Olivia på Munk







Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 21:33:56
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0