seriöst .

Liiite kommentarer kan ni väl slänga till mig då och då, när de nu är så många som orkar läsa..

Och ni som brukar kasta till min blogg lite kommentarer då och då, behöver inte ta åt er.
JAAG ÄLSKAR ER :) Sjukt kul med kommentarer jo..


:)

Nu ska jag äta Ben And Jerry. Och kolla Efterlyst. Va tydligen någon som rånat två personer vid en bankomat påväg till Ullared.. IDIOTER..


Jag längtar till Ullared.. Ska dock inte ta ut pengar i Göteborg.. Vill inte vara så nära döden som dom va!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Om du får mitt lösen kan du väl skriva min blogg oxå????? Pussssss

2010-12-02 @ 22:55:08
Postat av: Louise

Jo jag kan skriva hur bra du är på att köra bil, och vilka dina drömkunder skulle vara.. :)

2010-12-04 @ 04:20:09
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0