Tjäna pengar på att blogga!



Jag har börjat blogg ganska mycket och fick ett mail om att tjäna pengar på min blogg. Och fick chansen att dela med mig av det till andra också :)

Jag testar iaf och ser om någon annan är lika intresserad som jag:) Sen hoppas jag att många vill göra reklam på min blogg :)




Tips till alla som vill tjäna extrapengar med sin blogg! Grinders.se är en svensk sida där du som bloggare kan sälja sponsrade inlägg, reklamplats, länkar till olika produkter osv. till en rad olika företag. Du lägger upp ett jobb där du beskriver vad du vill göra och sen får du beställningar från olika företag. Det är väldigt enkelt och man kan snabbt komma igång och tjäna pengar.
Du kan läsa mer om hur det fungerar här
: http://www.grinders.se/page/about




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0