. sill

Blev förbaskat sugen på sill, ägg och potatis när jag va och handlade idag! Men när ja kom hem (innan ja packat upp påsarna) hade ja redan glömt va de va jag skulle äta..

Kan bero på att ja va så sugen på brownies, som ja jsut nu förbereder :)
Himla krångligt de där!!


Idag ringde Lotta till mig! (Min chef ocg granne hemma)!
Jätte kul att höra av henne :)
Snacka lite, sen frågade hon hur ja skulle göra i sommar och att hon gärna ville att ja skulle komma hem och jobba. De känns så härligt med sådanna samtal, man vill ju höra att man är omtyckt och får jobba mer :)
Särskillt när de va ja själv som slöt och åkte hit till Norge!!

Så just nu har jag tankeverksamheten på 100..
Men som mina tankar går i JUST DENNA minut, så åker jag hem till sommaren..
De känns efter omständigheterna bäst så!

Men inte förens slutet av maj kanske?
Naj min hjärna ramlar snart av!!

Trivs ju jätte bra i Norge, men som de känns i hjärtat nu så blir de hem i sommar, och sen kanske hit i höst igen? :)

Då måste vi kolla me Else hur hon ska göra med lägenheten oxå (Om Linn nu oxå åker hem, eller inte) Blir ju lite dyrt och bo ensam här, men de får vi ta o snakkes om :)

För ja behöver liiite mer pengar än va jag har just nu, om vi ska ut oxh resa i framtiden :)

Break your heart!
      ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0