. Vidar Johnsen & Peter Nordberg

På torsdag ska jag och Linn på daajt, ska se Vidar Johnsen Och Peter Nordberg här i Stavanger..
Mys musik!

Sen ska vi självklart boka biljetter till the Baseballs, som kommer till Stavanger även dom lite längre fram på året :) Bra slapp man åka till Tyskland för att se dom :P

Annars händer de inte så fasligt mkt.. Alldeles för mkt dricka de senaste dagarna..
Igår va de supersöndag.. Då de är ta en betala för två på vissa uteställen... Haha en tjej i toakön trodde ja va döv, de va ganska kul faktiskt, och hon o ja stod o skratta hur länge som helst åt de :)

Freeeaky May va stört kul igår, som vanligt och lite till:P

Så idag va de ölkurs, givange, och jäklar va mkt smaker de finns på öl alltså.. Väldans intressant att veta hur man gör öl faktiskt..
Jag har ju inte innan Norge varit någon öldrickare, men tycker om de nu.. Men fick lite kvällning när ja satt där o smaka öl och fick reda på att de bryggs med mögel.. Ganska äckligt!! Om man tänker på de!! Hade ingen aning om att de va mögel i öl lixom :P


Kollade Thailandsbilder på FB och blir sååååå sugen på att åka nuuuuu!!

Dags att knyta sig kanske!!

Just de glömde säga att ja måste bli bättre på att hålla vad jag lovar mig själv... För varför ska jag slösa tidsjälvupptagna idioter med en personlighet som skriker EGO för??? Jag borde ha lärt mig vid de här laget!!



Här är en fin sång som jag tycker mkt om..
Men den första ja föll för va "Evelina", den får ni också ta att lyssna på!


Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0