bowling .

Ikväll va jag o Linn uppklädda me klackar och allt, gick o shoppa lite på H&M, Ohhhhps...

Käkade taco pizza, sen bowling, och jag FEEEEET VANN ;) Linn är så sämst på att bowla, gjorde endast en fjuttig strike... ja gjorde sex stycken.... Mohahha..

Sen tog vi lite drinkar på Cardinal.. Sen hälsa vi på Henning en sväng, och nu kom vi hem..

Köpte oxå ett jätte fint F&C halsband och mobilsmycke idag, mkt billigare än de skulle vart på fullpris..
JA BARA ÄLSKAR REA :) :)

Ska köpa ett par brallor till syrran me, eller kanske två på Gina... Kanske ska vänta till hon kommer hem från Uppsala?? Vi får se va hon säger om de, för ja jobbar i helgen, o kanske inte hinner ner :/

Försöker boka hemresa.. OM internät inte dör i morrn, så blir de nog då..
Vågar inte mig på de nu i fyllan o villan!!


Go Natt Mina Vänner och Ni Andra :)
                  ♥

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Shoppar du upp alla pengar du tjänar? ;P

2010-01-22 @ 11:41:05
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0