Inge luftslott som sprängdes här inte .

Sherslock Holms blev de iställe. Linn vill inte se sånna filmer annars, men tack vare Linda, så såg vi den! Och hon hade rätt, den va bra, spännande, och jag vill se tvåan NU.. Men ibland va de lite trökigt för man hängde inte me på va dom sa ibland och med norsk konstig översättning, men ja fatta handlingen, o de va ju bra:)

Hmm den får fyra av fem plåster.. (Slår vad om att Linn gav den hallon eller chipps)  :D

Vi skulle ju ner och se Luftslottet som sprängdes, men de fanns inga platser idag heller :/
Så vi ger de ett sjätte försök i morrn :D


Vet inte va ja ska svara, men de kommer ska du se..
O sen är du himla lat me uppdatering på bloggen nu? En gång om dagen. Hur gick de??

Fan ja har inte många intressanta bloggar att läsa, så kom igen mina vänner blogga mer så ja har någe att göra om nätterna :)


FAAAAN vilken rea de va på ♥GINA♥ idag :) O ja o Linn kom en kvart innan de stängde, men på någe vis lyckades vi handla en baouta stor kasse me grejjer som vi nu provat igenom, gisses vilka kap :) Christine, du skulle dö..



Har så lite bloggar att läsa att ja pular me mina bilder. Alltså fixar och grejjar me dom!
(och inte knullar som de betyder på Norska)
Hehe!


Så skriv er bloggadress här i en kommentar så kan ja läsa dom me, för ja vet att de är många ja inte läser för att ja inte minns adressen! Så ska ja lägga till dom på www.bloggkoll.se som förövrigt är en bra sida för att verkligen läsa alla inlägg utan att missa ett enda :) Me like!



Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Förresten, maila över de här SJUKT SNYGGA bilderna på dig så kan jag kanske pula med en header till dig och din blogg när jag har tråkigt? ;)

Du ser ju min mail.

2010-01-12 @ 16:33:56
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Zarah-Lou

Förresten, maila över de här SJUKT SNYGGA bilderna på dig så kan jag kanske knulla (alltså pula) med en header till dig och din blogg när jag har tråkigt? ;)

Du ser ju min mail.

2010-01-12 @ 16:34:04
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Zarah-Lou

Men oj, det blev visst två kommentarer (jag menar tre) när jag kom på att jag skulle vara rolig i den andra! xD xD

2010-01-12 @ 16:34:45
URL: http://zarlei.com/
Postat av: theres

Du är så himla fin gumman! Saknar dig<3

2010-01-12 @ 20:20:14
URL: http://theerees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0