morgonsvammel till tusen..

Så nya året här då.. Inte som ett vanligt nytt års firande..
Jobbade som sagt, massa konsitgt folk inne, bland annat en kille som kallade mig lillasyster hela kvällen..

Vet inte om ja ens ska gå igenom de förra året.. För ja minns inte så mkt :P

Men jag kan bara säga att jag under år 2009 klurade ut rätt ordentligt vilka i min så kallade kompis skara som är mina riktiga vänner..

De va dom som verkligen lyssnade, pratade och stöttade mig 2009..

Många har gjort de men dom stunder ja verkligen minns är:

Danne, du är min klippa i ljust och mörkt.. Tack tack tack att du fanns där den dagen ja aldrig glömmer..
Ludde, du har tröstat mig åtskilliga gånger, och de är jag förbannt lycklig över!!
Linn, my soulmate, eller hur de stavas.. ja du fattar va ja menar :P
Madde O Jöris, ja ni har varit där för mig varenda, verkligen varenda jäkla dag!!!
Theres, ja finns inte ord, du o ja vet varann fast de blivit jävligt lång mellan oss nu:)
Linda, du är en för jävla bra lyssnare..
C, du har hållt mitt huvud uppe.. Även fast de vart krångel, så fanns/finns du där!!!!!!
Bro Bilskrot ligan, de finns inte ord för så fina vänner som ni :)
Carro, du fanns där när jag som mest behövde dig.. Hoppas du känner desamma..
Jenny, du är så klok att du alltid förstår mig :)
Faster, ja alla vet hur hon är, en riktig stöttepelare..
Mina familj, Ni är bara för förstående och kloka, precis som en famij ska va..

Alltså, nu är ja lite onykter.. Skuumpa rus i huvudet:p
Så de finns tusen till att skriva, man ska inte skriva någon, för då glömmer man någon.. Men jag vet att de finns fler som inte blev nämnda just nu, men de här är de ja sitter och tänker på just nu, tider/dagar under 2009 då ni fanns där... Och jag älskar er jävla mkt...

Kommer bli svårt att svälja stoltheten ni hjälpt mig att bygga upp!!

Men jag har nog världens bästa liv, för jag har den bästa familjen, släkten och vännerna man kan tänka sig..

Och ja, de har varit en av dom sämsta och bästa åren i mitt liv... Jag har växt så in i helvete..
eftersom ja växt borde ja inte nämna några namn i bloggen. Men men.. Vill att dom ja går och tänker på ska få veta de, ja kan säga de till dom oxå..mm de kan ja, men nu sprudlar mina känslor som fan, o de bara ville komma ut.. Alla vet varför de va de sämsta oxå.. Iaf mina vänner.. Och de är de som räknas, vem fan mer bryr sig igentligen? :)

Men som sagt, 2010= en ny dag. Vilken dag på året som helst, men de får såklart inpulsiva Louise och framtiden(som ja bygger) avgöra..

Nä slut me svammel nu, ingen kommer orka läsa de iaf, så ja fattar inte varför ja slösar dyrbar sömn på detta o använer munnen vid bra tillfällen iställe! :)

Go Natt och välkommen du nya framtid (som ja bygger)




Kommentarer
Postat av: Theres

Louise, vännen! Du har ett hjärta utav guld och du har varit ett otroligt stöd! Under bal o student, ja hela tiden har du funnits där! Ja de är långt mellan oss nu men vi vet vart vi har varandra<3 Tack för att du finns i mitt liv, du är underbar!

2010-01-01 @ 17:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0