wihoo .

Har slått mitt rekord på besökande läsare på min blogg:)
Inte för att de är de som spelar så stor roll i min blogg, men de är juh lite skoj att veta att de faktiskt nu för tiden är någon som läser allt jag skriver, och framför allt är de fler som börjat kommentera också, vänner och bekanta och massa härliga männiksor jag inte känner :)


Hm så nu börjar ja ändå undra, va är de som gör att man läser just min blogg, och vad ska ja skriva så att de blir fortsatt intressant? Snacka skit om folk som vissa har sina bloggar till är ingenting för mig, ja trivs me att skriva om min vardag, just nu den i Stavanger, och mina vänner hemma coh här :)


Sen kan jag skriva tankar som kanske inte just alla fattar, men de är för min egen del och kanske lite för den de handlar om.. Bloggen är då mest tillför att ja ska kunna gå tillbaka och minnas vad jag gjort om dagarna, för mitt minne är så sjukt dåligt..


Sen försöker jag inte skriva några uppsattser i bloggen heller eftersom jag tycker de är sjukt jobbigt att själv läsa långa ihopsatta bloggar.. Så om de blir mycket som typ idag, då vill ja ha mkt luft, så om man känner för de kan skumläsa mellan raderna :)


Igår va jag och min sambo Linn på middag med Henning (jobbkompis) och Stein (stammis) och åt middag på en italiensk resturang.. Jag tog pizza, lite tråkigt av mig men de va gott, de äter man inte särskillt ofta här i Norge, så de va ganska lyxigt ändå :) Sen tog vi några öl på jobbet för att sedan gå till ett annat uteställe (Cementen) och ta några öl till.. En himla trevlig kväll. Tusen tack ! !


Idag är jag lite halvbakis, men min kära sambo kom me hemmagjord varm chocklad me grädde till mig på sängen nyss :) Då vakna jag till och känner mig lite piggare.. Men träningsvärken från vårt hemmagjorda träningspass igår kommer krypande :) Härligt..

Nu ska jag ta mig en tupplur för ikväll kl 20 ska jag jobba :P

Just nu sitter vi och läser och ser filmer om jordbävningen i Haiti, fan va hemskt och se människor så hjälplösa.. Och inte mkt man kan göra heller.. 

  Haiti  
          ♥


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Mer bilder! :D

Mer allmänt! :D

Blanda din vardag med allmänna saker, typ ;)

2010-01-15 @ 22:18:57
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Weronica

Hehe, nej pizza i Norge är ju sjukt dyyyyrt :D

2010-01-24 @ 23:34:38
URL: http://www.foxypuma.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0