. zZzZZ

Borde inte sitta här..
Borde snarka.. Men de är inte de lättaste att bums lägga sig i sängen när man jobbat..

Började fem idag och slöt 01.15..
Inge mördar pass, men de värsta är att ja måste upp 9.30 i morrn för ja börjar halv tolv o måste gå lite i tolv för att vara i tid!

ZzZZ

Ja slutar tidigt, men då är man ganska sliten. Och alla ja har lust att gå ut me, ja dom jobbar i morrn..
Kanske ska kolla vilken tid Alice i underlandet går, och sitta ensam och glo på den :)

Samlar typ alla mina tior och tjugor (mynt) från dricksen, i ett stort glas!
Nu kanske ja har 2000 kr där:) Plus 2 st tusen lappar..
Så snart är iaf flygbiljett till Asien intjänad. Ska bara samla liiite mer så man sen kan komma iväg :)
(I framtiden) :)

Ska lägga in lite bilder på senaste shoppingen någon dag. Ska bara orka föra in dom på datorn, de är ju tråkigt :/

Ja om typ 5 dagar är man på Gotland och ja lääängtar såå mkt efter min familj och kära vänner.. ♥

Blir hårfix nästa lördag me de underbare, och sen ska vi till Hela Hallen gungar :D

Kommer sakna min Linn, men hon kan behöva lite semester från mig ;) Sen kommer ju hennes Mam och Lillebror och sen ska hon få åka skidor den jäkeln.. De vill ja me..


Naj go natt gott folk, eller god morgon kanske de blir för er :)

Madde, ja har lite i min hjärna ja behöver ta upp me dig.... En liten grej som blir onödigt stor i min hjärna. Och ja tror du kan gissa va de är :)



               ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0