önskelista .

Min önskelista gott folk..
Som jag skrivit tidigare så tycker jag de inte finns någe bättre än när folk bloggar om vad dom önskar sig. De hjälper iaf mig att få idéer.

Detta här under önskar jag mig, eller ett bidrag till de :)


Bidrag till en systemkamera :)


Fardhemringen 4750:- (Pressenkort på Odd Magnusson)


Andrees "Nature" ring 12650:- (Pressentkort på Odd Magnusson)


Miami shaker ca 150-200:-


Muddler fruktmosare i stål :)


Juicepress från OBH Nordica 495:-



Mixer OBH Nordica 445:-


Dubbeltäcke dun (Mysa Rönn IKEA två i ett 240x220) 679:-


Dubbeltäcke dun (Mysa Rönn IKEA 240x220) 399:-


Dubblepåslakan 240x220 :)
Just detta heter ALVIN tråd och är från IKEA 179:-


Har ni nu fått några idéer folkens?? :D

24 maj
            ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0