. shopping

En shopaholics bäkännelse:



Blev två par shorts till sommaren. Älskar dom redan, bara solen kunde stanna också.
Sen ett par boyfriend jeans (som ja har mobbat Linn för) men dom va så billga, sköna att hoppa i lixom..
En bikiniöverdel som ska passa min "norway" underdel.. Ett enkelt linne.. Och några örhängen..

Och Linns födelsedags pressent då ;)
Har hittat den perfekta Zarah-pressenten me :) Yees, de kommer sitta fint..

Hittade den där blåvita klänningen från förra inlägget, i en affär me kläder från USA.. O fan va ja blev glad.. Men den satt inge bra, för stor runt midjan :(

Sen jobbade ja under sista quizen för året. O ja är så hostig att ja bara vill spy.. Men ja överlevde..

Just de ja, håller på att beställa min systemkamera nu :) Har haft såå jävla svårt att bestämma om ja ska ha med videofunktion eller inte, men nu blir de nog utan..

Kanske ska ta en dag till att tänka, NAJ fan nu har ja tänkt tillräckligt. Får klara mig utan video.. De har ja på min gamla digitalkamera om de krisar..

Nu sitter ja och väntar på TRE jäkla serier som precis har varit sista avsnitten av..
Vampire, Gossip och DH.... SUCK.. Mest spännande va iaf Gossip.. JA DÖÖR..

Nej va ja skriver... Go natt!!

      ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du är ta mig tusan VÄRRE än chisse nu!



Syns snart! puss

2010-05-26 @ 08:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0