snor .

Ja snorig o dåsig i huvudet.. De är så ja har vart hela dagen. Men de va inte någe stress på jobbet idag direkt! Så de gick fint..

Carolina råkade slå ett glas på min näsa nyss ( eller träffade underifrån)
Snacka om att näsan är bra känslig, tårarna sprutade, o de dunkar ännu lite.. Men de va ingen större fara, gjorde piss ont i några sekunder bara :)

Annars har de inte hänt mkt på jobbet, en kille spydde i baren, men de händer ju någon gång i bland.. Griis!!


Nu ska ja dricka fem brus till (c-vitamin) o sen tvätta trynet, och hoppa i madrass!

Gick halva vägen hem idag, bikade resten. Soft! Måste bara justera den sjukt osköna sadeln lite längre ner för de känns som om man ska tippa över just nu, sen skulle ja ta o köpa mig ett kedjeskydd, för Linn förstörde sina brallor när hon lånade biken idag :(

Syrrorna (två av dom) är i Uppsala hos Kusin Lina.. Avis.. Hade gärna varit med o hjälpt brudtärnan Cornelia o finna en klänning!!

Men den 5 får ja ju va i Sthlm o roa mig :)

Min klänning är redan köpt, blev en på Gina och den är jätte fin! Den ligger i Visby, så ni får väl se filder efter bröllopet kan ja tänka mig ;)

Saknar min Madde väldigt mkt ikväll.. Kunde inte svara på hennes mess o de känns lite tungt, men får göra de i morrn.. ♥

Saknar min familj o alla mina vänner.. Ska bli kul o va hemma i sommar, inte många dagar kvar :) MÅSTE PACKA! (Allt ska ju ut ur lägenheten)

Sen är de nu bara 9 dagar kvar till en annan speciell dag :P Min dag :P

Älskar maj månad!



(20 års fest i Boge Byggdegård)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0