. <3 J.K

Livet är bra jävla orättvist.


Älskar dig J, du togs ifrån oss alldeles för tidigt.

Är så tacksam att jag inte flög i fredags..

Att vara dig och min familj nära va det jag behövde. Hålla dig i handen och pussa dig på kinden. Kunna få vara med min familj och gråta och skratta tillsammans.

Finns inte ett enda dåligt minne. Du va helt klart den snällaste och lekfullaste man i världen. Himlen tar emot dig med öppna armar. Världens bästa ängel. Tack för allt du lärt mig!


Anna: " Oj va de regnar "
Alex snart 6 år: " Det är säkert J som vattnar sin nya trädgård där uppe. Han är tillsammans med sina djur som dött nu, och har en ny gård"

Alltid i våra tankar

J . K

Kommentarer
Postat av: Linn

Alex ær så fantastisk!

2010-11-15 @ 13:04:25
Postat av: christine

Gick in o kolla bloggen, började gråta på jobbet...

2010-11-19 @ 07:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0