ensam och stark .

Har funderat och funderat den senaste tiden..
Undrar varför jag känner mig tom.. Som en ballong utan luft..

Självklart har min älskade morbrors bortgång med det att göra..
Men kände såhär innan också.. Känns som om jag tappat bort mig själv..

Känner mig inte som jag längre, och vet inte varför..


Ett tecken på de är att jag inte "orkar" vara sådär pratig och glad som jag va förr..
Har blivit en sådan där tråkig jävel som bara iaktar och inte säger så mkt..


Mest för att jag lever i en bubbla, i min egen värld.. Går och funderar på en massa saker, som ingen annan ens orkar höra på, som ingen blir smartare av att höra.. Som om jag fastnat i någon äckligt jävla tuggummi.. Och lixom bara står där på samma jävla ställe och stampar..

Vad fan vill jag????

Vad fan vill resten av världen med mig????


Ensam och stark, precis som förr.. Kom tillbaka kära känsla!!

Sexy


Kommentarer
Postat av: tess

känner igen mig väldigt mkt i av vad du säger. finns här älskade vän! och snart ses vi<3

2010-11-28 @ 16:16:46
Postat av: Louise

Ja och de är väääldigt irriterande.. Finns här för dig med gumman!! ses snart <3

2010-11-30 @ 01:15:10
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: Anna B

Eeeeewwww.... urskta men det är inte fint enligt mig. Då är jag hellre mjuk o dallrig! :)

2010-12-02 @ 15:03:08
Postat av: Louise

Nej fy fan de är inte snyggt alls, men de va en kul bild :P

2010-12-04 @ 04:19:28
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0