resa .

Här kommer några ställen jag vill besöka på min resa. Någon som blir sugen? :)


1. Australien. Wollongong bland annat.



2. Bali

 

 

3. USA Grand Canyon

 

 

 

4. Kambodja

 

 

 

5. Thailand. Full Moon Party va kul :)

 

 

6. Vietnam och Ha Long Bay, ser ju underbart ut :)

Bilder googlade.

 

Ja ser de inte underbart ut? Funderar på att skriva ut alla bilder och sätta upp på väggen nerför sängen så jag kan se dom varje dag och komma ihåg att jag ska spara pengar!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

När du kommer till asien och australien Louise (inte om utan när) ;)

Så LOVA att akta dig för de där äckliga jävla maneterna som tar över haven där borta! Skitfarliga ju! =(

2010-11-27 @ 03:36:33
URL: http://zarlei.com/
Postat av: KP

Kambodja og Australia er absolutt på min reiseplan for de neste 3 årene. Så nå er det bare å finne tid til å faktisk få reist :) Gottland skulle jo nesten også ha vært på den listen :P

2010-11-30 @ 10:19:54
Postat av: Louise

Ja Gotland är nog de bästa av dom ;) Haha nej som sagt, bara att resa!!! :)

2010-11-30 @ 13:22:49
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0