Varför du? Och varför just nu?

Ja de är en fråga man alltid kommer ställa sig..

Begravningen va väldigt fin. Över 200 pers i kyran och 180 på fikat efter..
Så de va väldigt många ledsna ansikten..

Min kära Morbror Janne betydde så mycket för så många.. Saknaden är stor och kommer alltid vara det!

Såg graven på kvällen innan jag åkte, och den va så fiin. Massor massor massor av blommor.

Stefan sjöng även på denna begravning och han gör de så bra..


Nu är jag tillbaka i Norge. Och ska jobba så mycket jag kan fram till jul. Är ju typ bara tre veckor, sen är jag hemma igen. Eller först Ullared ;) Och sen ska vi hälsa på Theres på vägen :) Ska bli kul. Något att se fram emot alltså :)






Kommentarer
Postat av: tess

stefan har en så gudomlig röst, speciellt med ljudet som blir i kyrkan.



jag är jätte glad att du kommer hit! myys<3

2010-11-25 @ 20:45:36
Postat av: Louise

SV. Ja T de ska bli sååå kul o se hur du bor!! :)

2010-11-28 @ 13:48:38
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0