. vid ses vid eken

I morgon kommer bli en jobbig dag..
I morgon kommer min hjärna förstå..
I morgon kommer jag få samma chock som jag fick för ca 3 månader sedan..
I morgon kommer ett avsked av värsta tänkbara sort..



Fy faaan va livet är orättvist.

Hatar hatar dig äckliga sjukdom... Vill aldrig mer vara med om detta.. Fan kan du inte lyssna för...




Eken på gården, där ses vi igen ÄLSKADE J
Alla dina nära och kära kommer i morgon. Vet knappt hur alla ska få plats i kyrkan. Men de säger ju bara hur omtyckt du var av ALLA.. ♥





Kommentarer
Postat av: tess

fuckin' hate it.

jag finns här. jag förstår, av hela mitt hjärta.

älskar dig vännen<3

2010-11-22 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0