Åhh .

Så kul att logga in på bloggen när man fått kommentarer <3 De gillar jag.

Idag hände någe sjukt konstigt på jobbet.. Jag drabbades av "värmeslag" och sen världens huvudvärk, som en kniv i tinningen... (inte så som jag hade när jag hade migrän) men typ samma smärta..

De gjorde så fan ont att jag sprang in på köket och höll på att svimma.. Märkligt..

Men sen började de bli lite bättre. Huvudvärken va lindrigare men ännu där.. Och ibland blev jag jätte varmt utan minsta ansträngning...

Så jag fick gå tidigare från jobbet, tack Ania..


Ska svälja en tablett till och bums i säng...

Vill inte va sjuk i morrn när vi ska till Synnöve o se bebisbilder och bröllopsbilder.. Och sen ska vi på Pirat fest på Arkivet (ett uteställe)

OCH på fredag VILL JAG INTE vara sjuk för då ska ju jag och Linn se VOLBEAT!!!!


Volbeat - "Fallen".. Löööööööve





Har beslutsångest i mitt lilla liv.. Fast de finns de fler som har ;)

MEN jag SKA spara pengar nu och bege mig till Asien och Australien.. Vill ju till USA med, men vi får se hur långt pengarna räcker :D



Ska du stå där och kika ut över Gran Canyon med mig? :)







Krya på mig nu.. jojojo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0