laddad .

Igår va de då Piratfest och jag drack så JÄVLA mkt Morgon.. De va sjukt billigt.. 52:nok per drink..

BILDER KOMMER..

Sen drack jag självklart Morgan innan vi gick ner till Arkivet. De va inge nådig drink eller rättare sagt shot jag avslöt med innan vi tog oss ner, så de är inte underligt att jag ännu känner mig full...

Sen hade man minst två drinkar på bordet HELA kvällen..

Ojoj va kul vi hade, och va snygga vi va.. Världens snyggaste hatt köpte jag..

Och Linn va ungefär lika sexig som Jack Sparrow..


Nu ska vi eller JAG laga lite mat sen ska Linn agera bartender och så är de ba på ett igen..

För ikväll ska vi ju på VOLBEAT :D Vi är sjukt taggade:)

Lyckades få oss på VIP listan på Halv Tolv (uteställe) så de blir nog en sväng dig oxå :)


Puss på er.. Ha en bra kväll för de ska vi :)         ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad kul ni kommer att ha. Synd att jag inte kunde komma till er och se Volbeat också, det hade vart nice :) <3

2010-10-22 @ 18:06:16
Postat av: Linda

det var jag som kommentera innan :)

2010-10-22 @ 18:07:16
URL: http://lindall.blogg.se/
Postat av: theres

jag vill oxå dem, men du får lyssna för mig med<3 och NJUUUUUUUUUUUUUUUT!!

2010-10-22 @ 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0