. livsfara att spela fotboll på fyllan..

Igår var jag Jeanneth Tina o Laura på Oktoberfestival och gudarna va kul de va. Drack några liter öl, käka någon korv med potatis sallad. Sjöng och klappade händerna så man typ har träningsvärk idag.. Vi satt brevid några "oldisar" men fick till och med upp dom att dansa på bänkarna med oss.. Nej de va en oförglömlig kväll..

Sen fick Laura en kille som hade sjungit My heart is yours inför alla människor att sjunga hela låten bara för oss.. Jeanneth filmade o vi ser ut som barn på julafton.. Tror ni vi sjöng den hela tre timmar påväg hem eller?? ;)





Sen kom vi till Stavanger och då mötte jag upp Linn Stine och May, och vi gick på Arkivet.. Kempe..

Sen köpte jag bakpotatis och gick hem och kastade mig i sängen...

Nu ska vi till Linns moster och kusiner och äta söndagsmiddag.. Sen tror jag att ja cyklar hem och lägger mig igen...
 

Ska försöka finna lite bilder från igår så ni får se. :)

Och dagen innan de så mötte jag upp Linn som var med Stian på Cardinal och där satt vi med Stians vänner. Trevligt.

Sen skulle Linn och Stian på konsert. Då fick jag följa med en av Stians vänner på förfest. Kul. När vi gick ner till byn igen (efter alldeles för många shottar) så hittade vi en fotboll och självklart drog jag på röven på asfalten.. Har haft lagom ont i hand, armbåge och rumpa sedan dess..

Man gör mycket ogenomtänkt på fyllan..


May vill att jag ska med henne på supersöndag idag, men jag tror fan inte jag pallar de...



Hoppas ni haft en bra helg kära läsara. För de har jag om ni inte fick med er de ;)


Ut i regnet nu då....



Tänker inte på annat. Om jag bara skulle ta och sluta drömma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0