mina nya jeans .

I L♥VE Gina

Skrev för några dagar sen om jeansen som jag skulle "känna efter lite med". Men dom blev slappa i knäna efter några gångsteg, så jag gick tillbaka och bytte till ett annat par som jag kollat in :)

Super nöjd. Älskar Ginas jeans. Har haft några "perfect jeans" senaste året. Fick köpa en storlek mindre nu.. De är ju kul på ett vis, för de är ett tecken på att man gått ned i vikt. Men sen är de inte så himla kul när alla andra jeans jag handlat senaste året hänger och ser ap fula ut. Mina svarta "billiga måndags" jeans som jag äälskar är på snudd för stora. Och dom klämde jag på mig innan jag åkte hem innan sommaren...


Som sagt jag ska vara glad att de är så, så jag får helt enkelt sälja mina "nya" kläder på nätet och sen shoppa massa nytt :D





Mina strumpor är rätt snygga oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0