Ojoj .

Gick upp klockan 9 idag.. Reekord.. Va väldigt länge sedan sist :)

Cykla ner på jobbet och skurade i tre timmar.. Hittade gamla 1:kronor som var 12 år gamla (!) Fatta va skitigt de va där vi städade......

Sen cykla jag hem och lagade mat och tog en dusch.. Sen ner till jobbet igen och jobbade på Quizen. Och kvällen gick så sjukt fort.. Sköönt..

Linn kom hem idag. Så hon va införbi jobbet efter 20-tiden.. :)

Sen när jag kom hem visste jag att hon hade köpt födelsedagspressent till mig i New York..
Så jag sprang in på mitt rum och där stod världens finaste och mysigaste tofflor :D ♥

Perfekta. För jag fryser som tusan om fötterna jämt. Och sen hade jag sjukt ont i fötterna idag, och dom va så mjuka och sköna..


Nu är min hjärna vääldigt trött..

Så god natt.

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

haha, ja, det var väl inte städat på 12 år? hahaha! xD

Linn är sneeeel hon!

2010-10-20 @ 21:04:45
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0