purjo .

Nu ska jag ooorka sätta på mig lite bättre kläder. Är ju "klä upp sig" dagen idag och jag är med på den på FB. Men vem har sätt mig idag lixom?? Ja sitter här i källarlyan och surfar och sparar allt på min externa hårddisk.

Så ingen vet ens vad jag har på mig ;)
Men lite snyggare kläder blir de innan jag går och handlar..

May kommer hit ikväll och jag ska bjuda henne på lax.
Måste bara och handla purjolök, för de är slut.. Och citronpeppar.
Sen lite bröd inför helgen..

Fick ett recept av Sussa på jobbet om laxen.. Minns ju inte allt vad hon sa. Men de är de jag gillar.. Att laga mat på måfå.
Kasta i lite vad man har hemma..

Men om jag lyckas ska jag lägga upp receptet här :) Om jag minns vad jag kastat i :)

Är så sjukt sugen på sill.. Så de är tur de blir fisk idag..
Vet inte om jag ätit sill sen i midsommras! Skam.. För jag älskar sill.
Å min mosters midsommarsill (citronsill) mumms..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0