seg .

Idag är jag seg i kolan. Och har lust att ta en tupplur fast jag nyss gick upp..

I fredags jobbade jag stängning (till 02.30) och kom hem runt 03.00 tiden.. Skulle kasta mig i säng för att få så många timmars sömn som möjligt.

Skulle igår nämligen öppna (11.30)..

Jag lägger mig i sängen och kniper med ögonen, för att försöka sova.. DÅ börjar självklart katten att raffsa på mitt fönster med sina klor. Låter som om någon drar naglarna mot svarta tavlan...

Tycker ju egentligen synd om katten.. (Jag var kattvakt för hyresvärden va utomlands) Men när han hållt på sådär i flera dagar.. Bara sitter o mjauar o klöser så blir jag tokig... De värsta är att jag inte får släppa in honom i lägenheten.. Annars hade jag gjort de för länge sen..

Jaja. Somnade väl efter 2 timmar.. Kom ändå upp igår.. Gick ner o öppnade och chefen jobbade små stunder med mig oxå (de har hänt 1 gång innan) Så de va kul eftersom han slöt jobba bakom baren för cirkus 100 år sedan :)

Sen slöt jag kl 19 och då blev de bailyskaffe och Captain Morgan och lite öl tillsammans med stammisarna.. Jag och Stein va och käkade pizza. O sen kom Torkild och KP tills Cardinal stängde. Sen drabbades jag av trötthet och va påväg hem, men då sa May att jag skulle gå på Chevys och vänta på henne, och kom hon dit? naj.. Ramlade uppför (ja faktiskt uppför) trappan på Chevys när ja skulle ut o skicka sms till May, men de funkade inte... Så jag ramlade i onödan :)

Ska jobba ikväll oxå, men nu är ja inte sugen... Tänkte gå till May men de blir nog att kura ner sig under täcket och se lite Idol kanske.. Har ju inte sätt ett enda program av de i år..



Over and out .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0