. supa-söndag

Ja efter en supergod middag hos Åsa Sinje och Elias så cykla vi hem igen, och sen stack Linn till jobbet. Och en stund efter gick jag också ner och inväntade May. De blev supersöndag så klart :)

Och vi har nu döpt de till SUPA söndag i stället för supersöndag. För f*n va man dricker när de är 2 för 1...

Men de va skoj :)



Igår va de bio och vi såg filmen NOKAS om rånet på banken i Stavanger.. Intressant men sjukt dåliga skådisar från och till..

Tänkte dra ner på Gina och byta mina jeans nu.. För jag vill nog ha dom andra..

Kul att man är beroende av FB.. 

Vem är du som läser min blogg? De är ju faktiskt så att man vill veta vem som läser ens blogg så man vet lite vad man ska skriva för att alla ska tycka att den är intressant!! Så lite komentarer tack   ♥


* hörde av sig igår. Och jag vet inte om * läst min blogg eller ej och om * fått mitt lilla budskap eller ej :)
Stackars min skalle..

Kommentarer
Postat av: Carola

Tack för din fina och snälla kommentar i min blogg. Självklart läser jag din me :)

2010-10-05 @ 17:48:11
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Linda :)

Klart jag läser din fina o roliga blogg!!! Falukorv!!! hahaha!! KRAM!!! Linda

2010-10-05 @ 20:27:27
Postat av: Rebecca

ja vi hade jätte trevligt, men tålde ganska mycket cider innan jag blev full, men va lite tråkigt för vi gick aldrig ut men det skall jag göra nästa gång :D, hoppas du har det bra, vad fint ni bodde föresten :). Kramar

2010-10-06 @ 20:24:47
Postat av: Anonym

Ja men jag läser ju :)

2010-10-06 @ 21:03:59
Postat av: Blomman

Det va jag som skrev förra med jag försvann... :)

2010-10-06 @ 21:04:47
Postat av: Linda atterdagaren;)

Nu har jag lagt till din blogg:)!

2010-10-07 @ 19:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0