svullo .

Har blivit beroende av sötsaker, igen(!) Alltid.. Men jag va bra duktig ett tag, men nu är de konstant... satan..

Åt mannagrynsgröt ikväll, mumms. I like...

I morrn va de shopping på schemat ja..

Mascara
Varma skor som tål vatten
Deo

Sen va de säkert något mer som jag glömt bort nu...

Sjuuukt mkt att göra på jobb idag (en man kort). Men de gick bra och vi fick bra dricks :D


Nuuu måååste jag sova.. Ska ju SHOPPA i MORRN ;)




Försöker vara så glad jag kan om dagarna, men ibland blir de bara för mycket i mitt huvud och bägaren rinner över, bägaren av tårar och längtan hem.. Hem till mina nära och kära...

 



Kommentarer
Postat av: Linda atterdagaren;)

Du är inte ensam om sockersuget..de är sjuukt svårt att låta bli:p Krya på dig förresten:)

2010-10-30 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0