. billigt

Senaste inlägget var ju så uppmuntrande.. sant?

Nej och idag är de en dag i Norge då man ska vara glad o ännu gladare...
Positiva dagen heter de tydligen..

Så idag har jag varit iväg på ett litet ärende på morgonkvisten.. Eller 12.30.. Men iaf, de är sjukt tidigt av mig att gå upp klockan 9.30.. När telefonen ringde trodde jag att de brann eller någe. Kändes som mitt i natten.
När man går och lägger sig 04.00, då blir de gale.. Iaf.. De va en bra överaskning jag fick idag vid mitt ärende. För de va billigt.. gratis.. Alltså 1000 spänn billigare än förväntat, de gillade jag. Då blev jag GLAD :D

Sen blev jag GLAD att inte bussen hann åka ifrån mig när jag skulle tillbaka för då hade jag fått sitta ute i ingenstans i typ 5 timmar och vänta på nästa!!

Sen började dagen GLAD för att Linn i natt efter jobbet gick med till Cementen och drack ÖL.. Den satt fint den.. På ölkaggen.. Kankse ska vara tomte till jul :)

Till frukost nyss drack jag en YIT någon havredryck. Och ett wienerbröd, då blev jag GLAD :D

Nej nu har jag snart varit utan min FB i 36 timmar, och är snart döende.. Hur sjukt är inte det?? Vill ju inte vara beroende av den skiten.. Men man saknar ju att kolla på bilder och skriva med sina nära o kära. Men jag saknar INTE att vara beroende att gå in och kolla om de har hänt någe "skoj" om någon skrivit eller kommenterat.. Och att jag har en tvångstanke om att göra de hundra gånger om dagen.. Haha sjukt.. Får se hur länge jag står ut..


Jag gjorde de inte för att vara dum mot dig, utan för att vara snäll mot mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0