. drömma

Ja de kan man alltid göra..

Nu åker jag snart och man får se hur de blir när man kommer hem. Saker och ting har kanske blivit annorlunda.
Det visar sig.

Ibland undrar jag varför jag frågade.. För jag visste ju att jag kunde få detta svar...
Va de nu va för svar.. Jaja, de löser sig alltid.. De vet jag ju :)

De har varit en mysig känsla i magen iaf.. Och den får jag ta och gömma ett tag. Döda fjärillarna en stund. Annars blir jag nog lite smått galen på mig själv.

Ibland vill jag verkligen inte åka, men nu är de som de är..


Ska bli kul att träffa de Norska igen. Och min kära sambo Linn och våran fina lägenhet, de kommer bli kanon!
              ♥

Ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0