IKEA-buss .

Vi har fått internet :)

Funka fin fint.

Igår var jag och Linn på IKEA. Jag skulle handla fyra saker. Men de blev lite mer.

Jag hade mig ett gott skratt på bussen påväg hem från IKEA. Linn står på handikapp platsen och bakom henne ligger en stor resväska platt på golvet..

Buss drivern kör som om han drömde om att han var med i ett formel 1 lopp. haha så när han bromsar kraftigt så tappar Linn balansen och snubblar bakåt över resväskan och stuttsar ner på den med benen rakt upp i luften!
Den minen hon hade i ansiktet hade varit obetalbar att ha på film.
Tror ni jag skrattade häcken av mig eller?? Och Linn oxå måste jag ju tillägga. Vi skratta så vi inte hade luft kvar i lungorna :)

Finns de någe bättre än att skratta så mkt??

:)


Kommentarer
Postat av: Blomman

ASG :)

2010-09-23 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0