lägenheten .

Idag, ja du store... Jag har gjort typ ingenting. Eller ja har ju städat och lagat mat, men resten av alla timmar har jag suttit vid datorn o smurfat.. Skönt som f om jag ska vara ärlig..

(Hej jag är en slappis och sitter gärna i soffan hela dagen)

Fick nog av mitt latande och cyklade nyss ner till byn och köpte -glass (!)
Nej ibland orkar jag bara inte bry mig (typ jämt)


Här får ni några bilder från våran lya:



Vardagsrum


Badrum


Badrum


Mitt lilla rum med min stora säng


Matbordet i vardagsrummet.


Köket..

Där fick ni ett smakprov iaf :) De blev lite mörka bilder. Men lägenheten är ljus o härlig :)



                         ♥

Jag vill ge upp för min hjärnas skull, men mitt hjärta klarar de inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0